Despre iile pictate

Am ales ca acest blog sa nu mai tina loc de magazin, ci sa fie chiar un blog in care sa povestim, sa spunem secrete, sa ne plangem sau sa ne bucuram impreuna cu voi.

Astazi m-am gandit sa va spun despre iile pictate.

Cum ne-a venit ideea

La inceputul anului 2009  Hippie Box  avea numai accesorii. Insa, pe la inceputul verii ne-am decis ca putem mai mult de atat si ne-am gandit din start la ii. Iile taranesti precum faceau bunicile noastre se fac destul de greu daca nu ai indemanare si necesita mult timp, asa ca am ales varianta pictatului.  Sunt nemaipomenite vara cand este cald deoarece am ales ca material bumbacul subtire.

Am facut o colectie de modele de floricele, ne-am procurat vopsele pentru textile si… ne-am pus pe treaba🙂

Cu manecute bufante sau cu bretele, mai largute sau still baby-doll, cu elastic sub bust, toate  s-au bucurat de succes.

Cat dureaza pana le facem

Primul pas este croitul materialului, dupa care incepe munca adevarata: pictatul si cusutul.

In general pictatul unei ii dureaza cam 4-5 ore.  Trebuie sa astepti sa se mai usuce vopseaua pentru a continua un model… Iti trebuie migala si rabdare pentru a nu da aiurea cu pensula pentru ca se poate strica totul. Si mai ales trebuie sa ai grija sa nu te murdaresti pe maini pentru ca din greseala iti poti lasa amprentele pe bluza🙂

Urmeaza calcatul. Pentru ca vopseaua sa se fixeze, calcam fatza pictata, pe dos, cu fierul de calcat.

Apoi, ultimul pas: cusutul – care ne ia cam 3 ore.

Modele noi

Lucram, lucram… nu stam🙂. Iata ii noi pe care le puteti comanda pe www.hippiebox.ro.



Leave a Reply

