Despre gentile Hippiebox

Totul a inceput acum 3 ani, cand a intrat Cora la facultate si avea nevoie de genti incapatoare, dar cu modele deosebite.  Ne-am pus imaginatia la treaba si au inceput sa apara una cate una, fiecare alta culoare si alt model.  Toate colegele si prietenele le admirau si isi doreau si ele o geanta UNICAT, practica si vesela.  Si uite asa, incetul cu incetul, solicitarile au crescut si am transformat un hobby intr-o mica afacere.  Am cumparat domeniul si am deschis magazinul online. Ne “luptam” cu contabilitatea de productie, dam facturi si platim impozite.

Gentutele, imbracamintea sau accesoriile create de noi se plimba vesele acum prin multe orase din tara. Avem o multime de prietene, dar si prieteni, barbati care au comandat pentru sotiile/prietenele lor si revin ori de cate ori trebuie sa faca un cadou deosebit.  Ne-a impresionat si ne-a motivat emailul uneia dintre ultimele cliente:

“Am primit aseara coletul de la voi!🙂 yeeeeeeeeeee…. Sunt foarte multumita de ce am primit. De obicei, lururile pe care le comand pe net, arata bine pe site, ma faca sa mi le imaginez intr-un fel si tind sa ma dezamageasca un pic cand le primesc…😦 Cu geanta, centura si floricelele de la voi a fost exact invers… Arata mult mai bine in realitate! :))
Inca nu le-am luat la purtat. Astept o ocazie speciala sa le inaugurez oficial. Dimineata am agatat geanta de manerul de la dulap si cand am plecat la serviciu si m-am intors sa inchid usa, am vazut-o din hol si m-a facut sa zambesc fara sa vreau! Asa frumoasa si colorata e! yuhuuuu!
Va multumesc mult de tot ca m-ati bucurat!🙂 “
Pentru ca se apropie sarbatorile, ne-am gandit sa oferim cadou la fiecare geanta cumparata si un portofel-portfard asortat.  Pentru comenzi, va asteptam pe www.hippiebox.ro.


One Comment on “Despre gentile Hippiebox”

  1. Shining June says:

    foarte frumos! imi place!🙂
    poate iti place ce am lucrat si eu:
    http://shining-june.blogspot.com/
    te-am pus in lista mea de bloguri🙂


Leave a Reply

