Blogul nostru s-a relansat

Dragele noastre, vrem sa va anuntam ca am relansat acest blog. De acum, aici veti gasi  o parte din produsele pe care le-am creat si le avem la vanzare  in magazinul nostru  www.hippiebox.ro. Pe platforma magazinului online am lansat blogul unde veti gasi de acum postari noi despre moda pe http://www.hippiebox.ro/blog/ .

Ne doream de mult timp sa schimbam look-ul magazinului nostru, dar din lipsa de timp am tot amanat. In cele din urma, am reusit sa facem acest refresh in luna iunie :). Totodata, am resuscitat si blogul nostru, despartindu-l in doua bloguri. La inceputuri, prin 2009, blogul acesta era de fapt magazinul nostru online :) . Acum ne-am imbogatit cu un magazin online http://www.hippiebox.ro si cu inca un blog atasat magazinului – locul  unde puteti afla mai multe despre noi si discuta despre subiecte legate de imbracaminte, magazine, curentul handmade s.a.

Acest blog ramane in continuare o alternativa a magazinului nostru online. Puteti face comenzi pe una din adresele noastre de e-mail de mai jos.

Va vom povesti periodic mai multe lucruri despre noile noastre creatii puse la vanzare in magazin. Va asteptam intrebarile sau comentariile la adresele noastre de e-mail deja cunoscute: hippie_box@yahoo.com sau cea a magazinului unde se pot face si comenzi:  contact@hippiebox.ro.

Ale voastre prietene, Cora si Mirela



Leave a Reply

