Prima creatie din 2015

Cu multi ani in urma, lucram numai lucruri elegante, pentru ocazii deosebite. In ultimii ani, nu am putut sa facem concurenta caselor de moda sau designerilor profesionisti si am preferat sa ne axam hobby-ul pe nisa lucrurilor artizanale. Din pacate, criza economica ne-a cam dat pe toti peste cap si am fost nevoiti sa vindem lucruri la preturi sub valoarea lor reala. Sunt pline targurile de produse handmade ieftine si unele destul de chitchioase, multe importate din tari asiatice.

Fiica mea tot a avut nevoie pentru diverse evenimente de haine elegante si am facut in asa fel incat de fiecare data sa fie mai bine imbracata decat vedete cu posibilitati.

Asa ca m-am gandit ca,din cand in cand,sa va ofer si voua un articol de imbracaminte care sa va faca vedete🙂

Cea mai noua creatie a anului este rochia 1- gasiti toate detaliile la capitolul Rochii si sarafane. E o rochie clasica si versatila, aveti nevoie numai de putina imaginatie ca de fiecare data cand o purtati sa devina alta….

Rochita 1_3Rochita 1_2



Leave a Reply

